VID atsāk klientu apkalpošanu klātienē arī Aizkrauklē

Beidzoties valstī izsludinātajai ārkārtējai situācijai, Valsts ieņēmumu dienests (VID) pakāpeniski atsāk klientu apkalpošanu klātienē. No šīs nedēļas VID pakalpojumi klātienē būs pieejami arī septiņos valsts un pašvaldības vienotajos klientu apkalpošanas centros dažādās Latvijas pilsētās.

 No pirmdienas, 6. jūlija, VID konsultanti būs sastopami valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā Bauskā, Tukumā un Aizkrauklē, bet no šī gada 9. jūlija – arī Smiltenē, Gulbenē, Valkā un Alūksnē.

Šo klientu apkalpošanas centru darba laiks un kontaktinformācija ir pieejama portāla www.latvija.lv sadaļā “Vienotie klientu apkalpošanas centri”.

Apmeklējot klientu apkalpošanas vietas, lūdzam būt piesardzīgiem un atbildīgiem, un ievērot visus valstī joprojām noteiktos piesardzības pasākumus – ieturēt 2 metru distanci no citiem cilvēkiem, dezinficēt rokas, ievērot respiratoro higiēnu un citus nosacījumus savai un apkārtējo drošībai. Aicinām atlikt VID konsultanta apmeklējumu, jūtot elpceļu slimības pazīmes, kā arī nenākt, ja noteikta pašizolācija, mājas karantīna vai stingrā izolācija.

Atgādinām, ka Liepājā, Ventspilī, Daugavpilī, Valmierā, Jēkabpilī, Jelgavā un Rēzeknē pakalpojumi klātienē tiek sniegti tikai pēc iepriekšēja pieraksta, zvanot pa tālruni 67120005. Lai nebūtu jāpavada ilgs laiks rindā, aicinām iepriekš pierakstīties arī uz Rīgas klientu apkalpošanas centra apmeklējumu.

Rūpējoties par klientu un iestādes darbinieku drošību, atgādinām, ka iedzīvotāji visus VID pakalpojumus var saņemt elektroniski VID Elektroniskajā deklarēšanas sistēmā.

VID konsultācijas var saņemt, zvanot uz VID Konsultatīvo tālruni 67120000 vai uzdodot savu jautājumu rakstiski VID EDS sadaļā “Sarakste ar VID”. Svarīgi, ka, zvanot uz VID Konsultatīvo tālruni 67120000, ikviens var saņemt arī personificētu konsultāciju, ja vien zvanot pieslēdzas VID EDS un nosauc tur redzamo kodu.

Informāciju sagatavoja
VID Sabiedrisko attiecību daļa