Skrīveru novada iedzīvotāji līdz 31. jūlijam aicināti pieteikt mājas un uzņēmumus konkursam “Par skaistu un sakoptu Skrīveru novadu”. Objektus vērtēs līdz augusta beigām.
Konkursu organizē un koordinē Skrīveru novada dome. Konkursā var piedalīties ikviena novadā esoša lauku sēta, privātmāja, daudzdzīvokļu māja, dārzu kopēji, iestādes un uzņēmumi, un tam var pieteikties gan paši sētu un māju īpašnieki, apsaimniekotāji, gan arī jebkura cita persona vai organizācija, saskaņojot to ar piesakāmo personu.
Konkursa dalībniekiem jāpiesakās rakstiski, sūtot brīvā formā rakstītu pieteikumu uz e-pastu: guntis.bokalders@skriveri.lv vai mutiski, zvanot pa tālruni 65197400, 26444662, kā arī mutiski vai rakstiski Skrīveru novada domes lietvedības nodaļā, tālrunis 65197675. Pieteikšanās konkursam notiek līdz 31.jūlijam, savukārt objektu izvērtēšana norisināsies līdz 31. augustam.
Pieteiktās sētas un mājas vērtēs speciāli izveidota komisija. Izvērtējot visus pieteiktos īpašumus, uzvarētājus noteiks vairākās nominācijās: sakoptākā iestāde, uzņēmums, zemnieku saimniecība; sakoptākā individuālā dzīvojamā māja; sakoptākā daudzdzīvokļu dzīvojamā māja un sakoptākā lauku sēta.
Atsevišķi tiek vērtēta nominācija “Novada Odziņa”, kas var būt nesavtīgs individuāls vai kolektīvs veikums sabiedrības labā, radot paliekošas vērtības, kas veicina piederības sajūtu novadam vai saliedē noteiktas iedzīvotāju grupas. Savukārt grupās “Iestādes, uzņēmumi, zemnieku saimniecības”, “Individuālās dzīvojamās mājas” un “Lauku sētas” atsevišķi tiek vērtēta nominācija: “Par būtisku ieguldījumu īpašuma sakopšanā pēdējā gada laikā”.
Konkursa “Par skaistu un sakoptu Skrīveru novadu” vērtēšanas komisija apbalvo labāko katrā grupā, un tiks piešķirtas arī veicināšanas balvas. Balvu saņems arī uzvarētāji nominācijā „Novada Odziņa” un „Par būtisku ieguldījumu īpašuma sakopšanā pēdējā gada laikā!” Balvu ieguvēji nākamos trīs gadus konkursā piedalīties nevarēs.
Visiem konkursa dalībniekiem nākamajā gadā būs iespēja doties bezmaksas pieredzes apmaiņas un atpūtas ekskursija.