Andreja Upīša Skrīveru vidusskolā šajā mācību gadā veiksmīgi turpina īstenot projekta “PuMPuRS” aktivitāti “Atbalsts priekšlaicīgas mācību pārtraukšanas samazināšanai”. Šajā projektā patlaban iesaistījušies seši pedagogi un 13 skolēni.
Andreja Upīša Skrīveru vidusskola īsteno projektu “Atbalsts priekšlaicīgas mācību pārtraukšanas samazināšanai”, lai mazinātu to bērnu un jauniešu skaitu, kas pārtrauc mācības un nepabeidz skolu. Projekta pasākumi vērsti uz agrīnu problēmas diagnostiku un risinājumu, savukārt skolotājiem tiek sniegta iespēja profesionāli pilnveidoties un stiprināt prasmes darbam ar jauniešiem.
Projektā var iesaistīties vispārizglītojošo skolu skolēni no 5. līdz 12. klasei, kā arī profesionālās izglītības iestāžu audzēkņi no 1. līdz 4. kursam.
Andreja Upīša Skrīveru vidusskolā šajā projektā iesaistījušies seši skolotāji un 13 skolēni. Katram projektā “PuMPuRS” iesaistītajam skolēnam Andreja Upīša Skrīveru vidusskolas projekta koordinatore Lelde Salzemniece katra semestra sākumā izveido individuālo atbalsta plānu, kurā izvērtē mācību pārtraukšanas riskus un paredz nepieciešamos pasākumus šo risku mazināšanai. Šī mācību gada 1. semestrī skolēniem tika izveidoti 16 individuālie atbalsta plāni, bet otrajā semestrī – 13 individuālie atbalsta plāni. Taču projektā jebkurā brīdī var pievienoties jauni dalībnieki, izvērtējot, kāds tieši atbalsts būtu visnoderīgākais konkrētajam skolēnam.
Lelde Salzemniece stāsta, ka skolēni saņem arī individuālas psihologa konsultācijas, un palīdzība ir īpaši noderīga šajā pandēmijas laikā, jo skolēni var saņemt profesionālu psiholoģisko atbalstu. Tāpat par projekta sniegtajām iespējām interesi izrāda arī skolēnu vecāki un labprāt motivē savus bērnus saņemt atbalstu, īpaši sarežģītākajos mācību priekšmetos.
Patlaban projekta “Atbalsts priekšlaicīgas mācību pārtraukšanas samazināšanai” aktivitātes tiek plānotas līdz 2021. gada 31. augustam.
Andreja Upīša Skrīveru vidusskola kopā ar pašvaldību īsteno projektu “Atbalsts priekšlaicīgas mācību pārtraukšanas samazināšanai”, projekta Nr.8.3.4.0/16/I/001.