Skrīveru kultūras centrā 20. februārī pulcējās mājražotāji, lauksaimniecības produkcijas ražotāji, amatnieki un tūrisma pakalpojumu sniedzēji, lai iepazītos ar aktuālām tēmām esošās uzņēmējdarbības pilnveidošanai un jaunas uzņēmējdarbības uzsākšanai. Semināru organizēja un vadīja biedrība “Aizkraukles rajona partnerība” sadarbībā ar biedrību “Latvijas Lauku forums”.
Rīta pusē dalībnieki ieinteresēti ieklausījās tūrisma jomā ļoti daudziem zināmajā personā Edgarā Ražinskī, kurš klausītājiem ļāva atrast atbildes par to, kas ir tūrisma produkts un kā to pārdot efektīvāk? Viņš ir tūrisma produktu pārdošanas teorētiķis un praktiķis, kurš vienmēr dalās savā pieredzē un kura stāstījumā ieklausās vislielākie skeptiķi. Vissvarīgākais ir ieguldītais darbs, cilvēciskais fakktors un komunikācija. Vai protam sevi izcelt tūristiem vēlamā virzienā? Cik daudz bija jautājumu, tik arī vispusīgu un izsmeļošu atbilžu.
Pēcpusdienas cēlienā, kad uzstājās SIA “Digicomm” pārstāve Adele Sāmite par atrašanos digitālajā vide, veidojās ne viens vien dialogs un dalīšanās pieredzē. Liela daļa dalībnieku stāstīja par savu pieredzi mājas lapu veidošanā. Piemēram, Ingūna Kondrāte izvērtēja procesu, kad veidoja savam uzņēmumam mājas lapu. Šāda saruna veicināja arī pārējos dalībniekus dalīties savā pieredzē – veksmīgā, reizēm ne tik, bet motivējošā turpināt un pilnveidot savas prasmes digitālajā pasaulē.
Noslēdzošajā posmā Katrīna Idū, Edgars Ražinskis, Adele Sāmite vēstīja, kā prezentēt savu produktu digitālajā pasaulē. Darbošanās un iekļaušanās savas pieredzes stāstījumā deva daudz vērtīga un noderīga. Cerams, ka šādi semināri veicinās jaunas uzņēmējdarbības uzsākšanu.
Daina Vancāne-Viļuma,
Skrīveru TIP vadītāja