Lai uzlabotu dzelzceļa pasažieru drošību un ērtības, Skrīveru dzelzceļa stacijā augusta beigās sāksies perona modernizācijas darbi, kas ilgs visu rudeni.
Darbi sāksies 28.augustā, un to ietvaros Skrīveru stacijā tiks izbūvēts paaugstinātais salu perons (550 mm), kas ir būtiski, lai nodrošinātu pasažieru drošu pārvietošanos stacijas teritorijā, kā arī iekāpšanu un izkāpšanu no vilciena.
Patlaban pasažieru perons atrodas starp diviem galvenajiem ceļiem, kur vilcienu ātrums ir līdz 100 km/h, bet pēc pārbūves perons atradīsies starp vienu galveno ceļu un otru sliežu ceļu, pa kuru vilcieni pārvietojas ar ievērojami mazāku ātrumu – 40 km/h, skaidro VAS “Latvijas dzelzceļš” (LDz) galvenais tehniskais inspektors Dainis Zvaners.
Dzelzceļa pasažieru infrastruktūras modernizācija nodrošinās visu kategoriju, tai skaitā pasažieru ar īpašām vajadzībām, drošu un ērtu apkalpošanu uz pasažieru platformām, piekļuvi pasažieru infrastruktūras objektiem, iekāpšanu un izkāpšanu no vilciena, kā arī drošu vilcienu satiksmi staciju robežās.
Būvniecības darbi ilgs līdz decembra sākumam, un to laikā būs slēgta gājēju pāreja, bet pasažieru pārvadāšanai tiks izmantots ceļa Nr.2 malu perons. Savukārt, lai tiktu uz malējo peronu no ceļa Nr.5, pasažieriem būs jāizmanto dzelzceļa pārbrauktuve Daugavas ielā.
Perona modernizāciju veiks LDz meitaskompānija SIA „LDz Infrastruktūra”.
Skrīveru stacijas salu perona izbūves tehniskais projekts izstrādāts atbilstoši Latvijas Republikā spēkā esošajām normām, noteikumiem un standartiem. Projektēšana veikta atbilstoši Komisijas Regulas (ES) Nr.1300/2014 par savstarpējas izmantojamības tehniskajām specifikācijām attiecībā uz dzelzceļa sistēmas pieejamību personām ar invaliditāti un personām ar ierobežotām pārvietošanās spējām.